Kracht in eenvoud.

Of u nu weinig of veel ervaring met adverteren in het zoeknetwerk heeft, met Google Ad Grants kunt u gemakkelijk effectieve campagnes opzetten met advertentie-oplossingen die gericht zijn op non-profitorganisaties in alle soorten en maten.

Oplossingen

Zorg dat u met niet meer dan een Google-zoekopdracht te vinden bent.

Laat Google Ads bijdragen aan de missie van uw non-profitorganisatie.

Google Ads-advertenties in het zoeknetwerk worden weergegeven naast de zoekresultaten van Google wanneer mensen zoeken naar non-profitorganisaties zoals die van u. Bovendien bevat Google Ads krachtige tools waarmee u uw campagne kunt maken, targeten en optimaliseren. U behoudt dus altijd de volledige controle over uw campagnes.

Richtlijnen

Enkele dingen om rekening mee te houden.

Bij uw ideeën over de beste manier om Google Ad Grants te gebruiken, zijn er een aantal richtlijnen om rekening mee te houden:

  • Uw advertenties zijn volledig gebaseerd op tekst (geen video's of afbeeldingen).
  • Ze worden alleen weergegeven op pagina's met zoekresultaten van Google, op posities onder de advertenties van betalende adverteerders.
  • Alle campagnes moeten getarget zijn op zoekwoorden.
  • Uw maximum CPC-bod (kosten per klik) is $ 2,00 USD.
  • U ontvangt elke maand een advertentietegoed van $ 10.000 (maximaal $ 40.000 voor Grantspro-deelnemers) voor Google Ads.