GoogleAnalytics

Geavanceerde segmenten

Segmentatie van bezoeken zodat u met slechts enkele muisklikken krachtige filters kunt maken.

Overzicht

Geavanceerde segmentatie is een van de populairste en krachtigste functies in Google Analytics. Hiermee kunt u subsecties van het verkeer isoleren en analyseren. U kunt kiezen uit vooraf gedefinieerde segmenten, zoals 'Betaald verkeer' en 'Bezoeken met conversies', of uw eigen segmenten maken met een flexibele, gebruiksvriendelijke opbouwfunctie voor segmenten. Vervolgens kunt u een of meer van deze segmenten toepassen op huidige of historische gegevens en segmentprestaties naast elkaar vergelijken in rapporten. Wij denken dat het u wel zal bevallen.

Voordelen:

  • Met Geavanceerde segmentatie kunt u alle Google Analytics-bezoekersgegevens uitsplitsen in overzichtelijke stukken.
  • Maak een keuze uit vooraf gedefinieerde aangepaste segmenten of maak eenvoudig uw eigen segmenten.
  • Pas een segment toe op al het verkeer van de afgelopen tijd zodat u dieper kunt ingaan op uw gegevens en waardevolle inzichten kunt krijgen om uw campagnes en uw online ervaringen in de toekomst te verbeteren.