GoogleAnalytics

Conversiepakket

Met het Google Analytics-conversiepakket kunt u meer zien dan het aantal paginaweergaven en het aantal bezoekers. Bekijk hoe al uw digitale marketingkanalen samenwerken om bezoekers naar uw site te trekken. Meet het aantal verkopen, downloads, weergaven van video-inhoud en andere waardevolle acties. Kom erachter waarom sommige bezoekers wel producten bij u kopen en andere niet, zodat u uw site kunt aanpassen en uw marketingprogramma's aan uw zakelijke doelen kunt aanpassen.

Zie hoe gedrag van bezoekers kan leiden tot verkopen en conversies

Your site is dynamic, and your conversion goals should be too. With Google Analytics Goals and Event Tracking, you can track sales, downloads, video plays, conversions, site engagement, or define your own metrics. You can also tailor your reporting based on what you want to achieve and identify what visitor actions are most likely to help you meet your business objectives.

Verbeter uw online verkoop met E-commercerapportage

Identificeer uw bestverkopende producten en de waardevolste promoties. Voor zowel complexe transacties als eenvoudige aankopen met één muisklik kan E-commercerapportage u helpen inzicht te krijgen in waarom klanten kopen en wat voor soort aankopen ze doen. U kunt transacties bijhouden voor campagnes en zoekwoorden, het gedrag van kopers op uw site bekijken en uw winkelwagentje aanpassen om meer verkopen te genereren en klanten te binden.

Meer informatie

Bekijk het volledige overzicht van campagneprestaties met multi-channel trechters

Beperk uw campagnemetingen niet tot de laatste klik voorafgaand aan een verkoop. Met multi-channel trechters ziet u de impact van al uw digitale marketingactiviteiten, waaronder zoekacties, weergave, sociaal, partners, e-mail en meer. Kom erachter welke kanalen bezoekers naar uw producten doorverwijzen en welke verkopen genereren, zodat u uw marketingprogramma's beter kunt afstemmen.

Meer informatie

Volg de verschillende paden die bezoekers volgen op uw site

Zie waarom bezoekers uw site leuk vinden… of waarom niet. Met Procesweergave en Doeltrechters van Google Analytics kunt u de conversiepaden van bezoekers volgen en zien waar ze op uw site komen, waar ze blijven hangen en waar ze uw site verlaten. Ontdek de sterke en zwakke punten in de navigatie van uw site en kom erachter welke gedeelten van uw website en marketingprogramma moeten worden aangepast.