Sponsoring

Google ontvangt dagelijks talloze verzoeken om allerlei prijzenswaardige initiatieven en evenementen te sponsoren. Helaas kan Google Brand Permissions geen verzoeken om sponsoring beoordelen of toewijzen. Als u samenwerkt met iemand bij Google, neem dan contact op met deze persoon om te zien of uw verzoek om sponsoring kan worden gehonoreerd.

Als u heeft samengewerkt met een team van Google en uw aanvraag voor sponsoring is goedgekeurd, moet Google Brand Permissions alle gebruik van ons merk in uw communicatie controleren en goedkeuren. We staan het gebruik van ons logo meestal niet toe voor evenementen die we sponsoren. Als u met ons samenwerkt aan een evenement, kunt u samen met uw Google-contactpersoon kijken of u vrijstelling voor dit beleid kunt aanvragen.

Geef een Merkkenmerk van Google niet weer op een manier die een relatie, partnerschap, sponsorschap of goedkeuring met of door Google impliceert, of die redelijkerwijs lijkt te suggereren dat redactionele content is geschreven door, of standpunten of meningen verwoordt van, Google of Google-personeel.

Voor non-profitorganisaties:

Als uw organisatie de 501(c)(3)-status heeft, is het Google Grants-programma wellicht interessant voor u. Dit programma biedt geselecteerde non-profitorganisaties ondersteuning in natura in de vorm van AdWords-advertentietegoed. Meer informatie over het Google Grants-programma vindt u hier.

Kunt u nog steeds niet vinden wat u zoekt? Dien dan een formeel verzoek in via dit formulier.