Doorgaan naar content
Aan de slag

Campagnes voor maximale prestaties

Kopers hebben tegenwoordig steeds meer mogelijkheden om online en offline te vinden wat ze zoeken. Maximaliseer uw bereik en leg contact met meer klanten, waar ze ook winkelen. Met maximale prestaties hebben adverteerders toegang tot nieuwe voorraad, indelingen en doelgroepen op alle Google-kanalen, zoals YouTube, Zoeken en Ontdekken.1

Aan de slag

Wat u kunt doen met campagnes voor maximale prestaties

Maximaliseer uw bereik

Laat u zien op alle beschikbare plekken en in alle advertentie-indelingen die Google te bieden heeft. Vind nieuwe klanten waar en wanneer ze maar content zoeken of bekijken.

Genereer meer verkeer en omzet

Bereik overal op Google meer converterende klanten en verhoog uw online, winkel- of omnichannel-omzet.

Ontdek inzichten en trends

Krijg actiegerichte inzichten waarmee u de prestaties van uw campagnes kunt verbeteren en vind nieuwe en onverwachte doelgroepen.

Breng uw producten met één campagne bij honderden miljoenen potentiële klanten onder de aandacht.

YouTube-speler die video afspeelt
productdetails en knop meer informatie wanneer ze hun favoriete blog of nieuwsbrief bekijken
kaart met productdetails en beoordeling Met Google op mobiel zoeken naar 'sneakers in de buurt' Met Google op tablet zoeken naar 'sneakers in de buurt'
Discover Discover
Gmail Gmail
Maps Maps
Bedrijfsprofiel Bedrijfsprofiel

Optimaliseer voor online doelen en doelen in de winkel

Of uw klanten nu online of in de winkel zoeken naar wat u verkoopt, u kunt ze op beide plekken bereiken. Met campagnes voor maximale prestaties meet en optimaliseert u online verkopen en de gestelde doelen in de winkel, zoals winkelbezoeken, telefoongesprekken en klikken voor een routebeschrijving.

Meer informatie

Het is tijd om een campagne voor maximale prestaties in te stellen

Aan de slag
Vrouwen in gesprek over campagnes voor maximale prestaties

Veelgestelde vragen

  • 1 In Europa kunnen campagnes voor maximale prestaties worden gebruikt met elke service voor prijsvergelijking (Comparison Shopping Service, CSS) waarmee u werkt. De advertenties worden getoond op algemene pagina's met zoekresultaten en op alle andere platforms waarvoor de CSS is aangemeld.
  • 2 Bron: Google/Ipsos, onderzoek 'How People Shop with YouTube' (Hoe mensen winkelen met YouTube), wereldwijd, juli 2018. 18-64-jarigen die minstens één keer per maand online gaan en in het afgelopen jaar iets hebben gekocht (n=24,017), (3) YouTube-gegevens, juni 2018.