Bekijk of u in aanmerking komt.

Al onze Grantees moeten voldoen en blijven voldoen aan bepaalde voorwaarden om in aanmerking te komen voor Google Ad Grants. Dit zijn de manieren waarop uw non-profitorganisatie in aanmerking kan komen.

Landen

De wereld veranderen, land voor land.

We werken met meer dan 20.000 non-profitorganisaties in meer dan 50 landen. Om in aanmerking te komen voor een Google Ad Grant, moet uw non-profitorganisatie in een van deze landen gevestigd zijn.

Criteria voor deelname

Zo kunt u in aanmerking komen voor Google Ad Grants.

Als uw organisatie in aanmerking wil komen voor Google Ad Grants, moet deze het volgende doen:

  • Zich eerst aanmelden voor Google voor Non-profitorganisaties. Uw organisatie moet een geldige liefdadigheidsstatus hebben. Zie de website Google voor Non-profitorganisaties voor een definitie van liefdadigheidsstatus in uw land. Overheidsorganen en -instellingen, ziekenhuizen en medische concerns, scholen, academische instellingen en universiteiten komen niet in aanmerking voor Google voor Non-profitorganisaties, maar filantropische takken van onderwijsinstellingen komen wel in aanmerking.

  • Akkoord gaan met de voor Google vereiste certificeringen met betrekking tot non-discriminatie en ontvangst en gebruik van donaties.

  • Een website van goede kwaliteit hebben die voldoet aan het websitebeleid van Ad Grants.

  • Goedkeuring ontvangen via het pre-kwalificatieproces van Ad Grants nadat uw organisatie is ingeschreven bij Google voor Non-profitorganisaties.

Blijven voldoen aan de deelnamevereisten.

Als u in aanmerking wilt blijven komen voor Google Ad Grants, moet uw organisatie voldoen aan het programmabeleid.