4XEM behaalt 46,6% meer vertoningen

4XEM maakt hoogwaardige producten voor netwerken, connectiviteit en digitale lifestyle. Deze producten worden verkocht door verkopers in de Verenigde Staten. 4XEM begon met de verkoop van IP-camera's en VOIP-oplossingen voor bedrijven, maar is uitgegroeid tot een bedrijf dat een groot aanbod aan technologieproducten maakt, voor zowel zakelijk als persoonlijk gebruik.

Doelen

  • De merkbekendheid van 4XEM vergroten.

  • Vaker in relevante Google Shopping-advertenties verschijnen.

Aanpak

  • Samenwerking met gegevenspartner GfK Etilize om goede productinformatie naar Manufacturer Center te sturen voor de integratie in Google Shopping-advertenties.

Resultaten

  • 46,6% meer vertoningen.

  • 37,0% meer klikken.

4XEM werkt samen met een aantal van de grootste verkopers van de Verenigde Staten, zoals Walmart, Best Buy en Staples, om de hoogwaardige technologieproducten te promoten via online advertentiekanalen zoals Google Shopping-advertenties. De verkooppartners van 4XEM konden echter niet altijd de meest actuele en juiste productinformatie aanleveren. Als gevolg daarvan ontstonden er onvolledige productbeschrijvingen, wat leidde tot minder online zichtbaarheid voor de 4XEM-producten. Google Manufacturer Center heeft ervoor gezorgd dat 4XEM meer merkbekendheid heeft gekregen en opvalt in de drukke marktplaats.

"Sinds we samenwerken met Google Manufacturer Center zijn onze producten veel beter zichtbaar en is onze merknaam bekender geworden, wat heeft geleid tot hogere verkoopcijfers," vertelt John Fortier, President van 4XEM."We zien Google Manufacturer Center als een belangrijk onderdeel van onze marketingstrategie, zowel nu als in de toekomst."

Het team van 4XEM werkt samen met GfK Etilize, een goedgekeurde Google Shopping-gegevenspartner. Het aantal vertoningen van de 4XEM-producten is 46,6% hoger en het aantal klikken is met 37% toegenomen in vergelijking met producten zonder de ondersteuning van Manufacturer Center.