Wat is Street View?
Waar Google hierna Street View verzamelt
Ontdek waar we hierna naartoe gaan met de Street View-auto of de Street View Trekker
{[key]}, …... Meer informatie
Bijdragen aan Street View
Laat je plaatselijke gemeenschap zien, deel je omgeving, laat bedrijven opvallen op Google Maps, breng lokale wegen in kaart of update Street View zelf. Je kunt op verschillende manieren bijdragen zodat je indruk kan maken op Google Maps.
Het Trusted-programma van Street View
Vertrouwde professionals zijn ervaren fotografen die de juiste apparatuur hebben om Street View-content te maken, zowel buiten als binnen. Breng je omgeving tot leven op Google Maps door contact op te nemen met een vertrouwde professional.
Samengevoegde foto's publiceren
Met een nieuwe bètafunctie van de Street View-app kun je Street View-content maken met je Android-smartphone
Foto's maken en delen waar je ook bent
Sluit apparatuur aan die geschikt is voor Street View en publiceer onderweg foto's met de Street View-app.
Download de Street View-app
De interesse van je klanten opwekken en je verkoop vergroten
Trek klanten aan en bouw een vertrouwensband met hen op: bied een virtuele rondleiding van hoge kwaliteit die klanten op straat naar je etalage en in je winkel leidt.
-
Wanneer consumenten naar bedrijven zoeken, gebruiken ze in 44% van de gevallen een kaartproduct.
Ipsos-onderzoek [pdf in het Engels]
-
Gemiddeld genomen leidt 41% van deze zoekopdrachten tot een locatiebezoek.
Ipsos-onderzoek [pdf in het Engels]
-
Informatie over het onderzoek
- Er werd een online enquête uitgevoerd onder consumenten die in de voorgaande dertig dagen online naar een restaurant of hotel hadden gezocht (op een willekeurig apparaat).
- Tussen 21 juli en 2 augustus 2015 werd een steekproef van 1201 respondenten verzameld.
- Er werden verschillende versies van een lokale bedrijfsvermelding gemaakt (een voor een hotel en een voor een restaurant) waarin basisinformatie, foto's en/of een virtuele rondleiding werden opgenomen (voor elke versie werden dezelfde media gebruikt).
- Respondenten werd gevraagd om een van de verschillende versies voor elk bedrijf te bekijken (in willekeurige volgorde). Iedere respondent bekeek:
- 1 hotelvermelding + 1 restaurantvermelding, en
- 1 vermelding met een virtuele rondleiding + 1 vermelding zonder een virtuele rondleiding.
- Opmerking: De presentatie van de alternatieve vermeldingen werd gelijkelijk en consistent in het veld gerandomiseerd.
- Na het bekijken van elke vermelding moesten de respondenten hun interesse in het boeken van een reservering beoordelen.
- De beoordelingen voor de verschillende vermeldingen (met of zonder rondleiding) werden verzameld om inzicht te krijgen in de invloed van virtuele rondleidingen op de belangstelling voor het bedrijf.
Overzicht downloaden [pdf]
Werken met een vertrouwde fotograaf of een vertrouwd bureau
Neem contact op met vertrouwde fotografen en bureaus en huur ze in om de zichtbaarheid van je bedrijf op Google Maps te verbeteren