Wat is Street View?
Waar Google hierna Street View verzamelt
Ontdek waar we hierna naartoe gaan met de Street View-auto of de Street View Trekker
{[key]}, …... Meer informatie
Bijdragen aan Street View
Laat je plaatselijke gemeenschap zien, deel je omgeving, laat bedrijven opvallen op Google Maps, breng lokale wegen in kaart of update Street View zelf. Je kunt op verschillende manieren bijdragen zodat je indruk kan maken op Google Maps.
Het Trusted-programma van Street View
Vertrouwde professionals zijn ervaren fotografen die de juiste apparatuur hebben om Street View-content te maken, zowel buiten als binnen. Breng je omgeving tot leven op Google Maps door contact op te nemen met een vertrouwde professional.
Samengevoegde foto's publiceren
Met een nieuwe bètafunctie van de Street View-app kun je Street View-content maken met je Android-smartphone.
Fotografeer en deel je Street View-afbeeldingen
Koop apparatuur die compatibel is met Street View en publiceer afbeeldingen met Street View Studio.
-
Wanneer consumenten naar bedrijven zoeken, gebruiken ze in 44% van de gevallen een kaartproduct.
Ipsos-onderzoek [pdf in het Engels]
-
Gemiddeld genomen leidt 41% van deze zoekopdrachten tot een locatiebezoek.
Ipsos-onderzoek [pdf in het Engels]
-
Informatie over het onderzoek
- Er werd een online enquête uitgevoerd onder consumenten die in de voorgaande 30 dagen online naar een restaurant of hotel hadden gezocht (op een willekeurig apparaat).
- Tussen 21 juli en 2 augustus 2015 werd een steekproef gehouden onder 1201 respondenten.
- Er werden verschillende versies van een lokale bedrijfsvermelding gemaakt (een voor een hotel en een voor een restaurant) waarin basisinformatie, foto's en/of een virtuele rondleiding werden opgenomen (voor elke versie werden dezelfde media gebruikt).
- Respondenten werd gevraagd om een van de verschillende versies voor elk bedrijf te bekijken (in willekeurige volgorde). Iedere respondent bekeek:
- 1 hotelvermelding + 1 restaurantvermelding, en
- 1 vermelding met een virtuele rondleiding + 1 vermelding zonder een virtuele rondleiding.
- Opmerking: De presentatie van de alternatieve vermeldingen werd gelijkelijk en consistent in het veld gerandomiseerd.
- Nadat ze elke vermelding hadden bekeken, moesten de respondenten aangeven hoeveel interesse ze hadden om een reservering te maken.
- De beoordelingen voor de verschillende vermeldingen (met of zonder rondleiding) werden geaggregeerd om inzicht te krijgen in hoeverre virtuele rondleidingen van invloed zijn op de interesse in het bedrijf.
Overzicht downloaden [pdf]
Werken met een vertrouwde fotograaf of een vertrouwd bureau
Neem contact op met vertrouwde fotografen en bureaus en huur ze in om de zichtbaarheid van je bedrijf op Google Maps te verbeteren